מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
Customer Service
שירות לקוחות

ביטול עסקה

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 30 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר.

אם תרצו לקבל החזר כספי בגין ביטול העסקה, עליכם לבטל את העסקה – תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר.
אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד האמור.
התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים, לחצו כאן.
אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה.
במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס אשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.
אם אתם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, אתם תוכלו להודיע לנו על כך ונתאם איתכם מועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.


החלפות והחזרות
אם ברצונכם להחזיר את הפריט שרכשתם תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות GOLF ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים).החלפות והחזרות ניתן לבצע בחנויות הרשת עד 30 יום ממועד הרכישה. 
לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.

* תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה, ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים ומחליקים, , חזיות, גוזיות ובגדי ים ניתן להחזיר בכל אחת מחנויות GOLF ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים) בלבד תוך 14 יום מיום קבלת הפריט.

כמו כן, 

מוצרי פולגת יוחלפו בחנויות פולגת בלבד. ( למעט חנויות עודפים ) לצפייה ברשימת החנויות המלאה לחצו כאן.



כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות GOLF (פריטי גולף בלבד)
1.  יש להגיע עם הפריט לחנות GOLF הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
2.  יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.
בחנויות ניתן:
        2.1.  להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.
       2.2.  להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
       2.3.  להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. 

כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות Polgat ( למוצרי Polgat  בלבד)

1.  יש להגיע עם הפריט לחנות Polgat  הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
2.  יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.
בחנויות ניתן:
        2.1.  להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.
       2.2.  להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
       2.3.  להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. 


וגם…

1.  בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
2.  לא ניתן להחזיר/להחליף פריט בודד שנרכש כחלק מסט/ערכה/מארז אלא רק את הסט/ערכה/מארז על כל פריטיהם.
3.  לא ניתן להחזיר/להחליף תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים ומחליקים, חזיות, גוזיות ובגדי ים לאחר שחלפו 14 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת החשבונית, המאוחר מביניהם.



לשאלות אנחנו זמינים עבורכם במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 073-7099999 או במייל golfservice@golfco.co.il