מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
Customer Service
שירות לקוחות

ביטול עסקה

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 30 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר.

אם תרצו לקבל החזר כספי בגין ביטול העסקה, עליכם לבטל את העסקה – תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר.
אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד האמור.
התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים, לחצו כאן.
אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה.
במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס אשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.
אם אתם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, אתם תוכלו להודיע לנו על כך ונתאם איתכם מועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.


החלפות והחזרות
אם ברצונכם להחזיר את הפריט שרכשתם אפשר לעשות זאת בלי בעיה ובחינם באמצעות דואר ישראל (למעט תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה, ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים ומחליקים, חזיות, גוזיות ובגדי ים).
* תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה, ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים ומחליקים, , חזיות, גוזיות ובגדי ים ניתן להחזיר בכל אחת מחנויות GOLF ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים) בלבד תוך 14 יום מיום קבלת הפריט.

כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות GOLF ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים).
לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.

מוצרי פולגת יוחלפו בחנויות פולגת בלבד. ( למעט חנויות עודפים ) לצפייה ברשימת החנויות המלאה לחצו כאן.


כך תחזירו פריט באמצעות דואר ישראל
השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים - מדבקת גוביינא לשליחת הפריט חזרה, וטבלה לסימונכם. זה כל מה שצריך לעשות:
1.  את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו
2.  בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשו לסמן ב-V את הפריט שברצונכם להחזיר וכמות במידת הצורך. נודה לכם על ציון סיבת ההחזרה.
3.  הדביקו את מדבקת משלוח הגוביינא שקיבלתם על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה. יש לשים לב שהמדבקה מכסה לחלוטין את פרטי הכתובת שלכם, כך שתהיה כתובת משלוח אחת ברורה - גולף אונליין, באמצעות בית הדואר הרצליה, תא דואר 98610, הרצליה 4610001.
4.  זהו זה, כל מה שנשאר זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את החבילה אלינו ללא עלות. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.
5.  ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליכם מייל עדכון ויבוצע זיכוי לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה. אם עברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא מיידית.
6.  אם אבדה מדבקת הגוביינא, או לא התקבלה כלל, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, והמדבקה תישלח אליכם במייל. לאחר קבלת המייל הדפיסו את המדבקה, הדביקו אותה על גבי החבילה ושילחו אלינו. שירות זה אינו כרוך בתשלום.

7. שימו לב , יש לשמור על מספר המעקב שקיבלתם בדואר בעת החזרת הפריט. לא נוכל לטפל בהחזרה דרך הדואר ללא מספר המעקב



כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות GOLF (פריטי גולף בלבד)
1.  יש להגיע עם הפריט לחנות GOLF הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
2.  יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.
בחנויות ניתן:
        2.1.  להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.
       2.2.  להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
       2.3.  להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. 

כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות Polgat ( למוצרי Polgat  בלבד)

1.  יש להגיע עם הפריט לחנות Polgat  הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
2.  יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.
בחנויות ניתן:
        2.1.  להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.
       2.2.  להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
       2.3.  להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. 


וגם…

1.  בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
2.  לא ניתן להחזיר/להחליף פריט בודד שנרכש כחלק מסט/ערכה/מארז אלא רק את הסט/ערכה/מארז על כל פריטיהם.
3.  לא ניתן להחזיר/להחליף תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים ומחליקים, חזיות, גוזיות ובגדי ים לאחר שחלפו 14 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת החשבונית, המאוחר מביניהם.



לשאלות אנחנו זמינים עבורכם במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 073-7099999 או במייל golfservice@golfco.co.il

סגור
Loading
Go back to %1